Endüstriyel Fotoğraf Çekimi

Endüstriyel Fotoğraf Çekimi

Endüstri çağında kitle hakimiyeti; büyük atılımlar, yenilikçi düşünceler, hızlı paylaşım, kitlelere bir anda ve çoğul olarak ulaşabilme, hitap edebilme, ihtiyaçlara cevap verebilme ve en önemlisi bu gücü ve yetiyi en iyi şekilde gösterebilme gibi parametrelerle doğru orantılıdır. Bu yüzden markaların tanıtımı da bu görüntüler ve göstergeler dünyasında fotoğraflarla yapılmaktadır. Markanın diğer markalardan ayrılan özelliklerini doğru tespit etmek ve yaptığı işin kimliğini görüntülerle duyurmak deneyim istemektedir.

Gelişen Dünyada Tanıtım ve Fotoğraf

Görseller dünyasında, artık tanıtım aşamalarının her noktasında en önemli rolü fotoğraf üstlenmektedir. Mimariden, sağlık sektörüne, modadan sanayiye, taşımacılıktan, gıda ürünlerine ve endüstrinin daha birçok sektöründe en başat tanıtım tekniği olarak, endüstriyel fotoğrafçılık tercih edilmektedir. Markalar ürünlerinin kalitesini, üretim aşamalarını en doğru görsellerle anlatarak hedef kitleye arz eder. Müşteri gücünü yakalamak, elinde tutmak ve daha da geliştirmek için yapılan bu görselli tanıtım faaliyeti, firmaların vazgeçemeyeceği bir ilan tekniğidir.

Endüstriyel Fotoğrafçılığın Geniş Hakimiyet Alanı

Endüstrinin her kolunda daha doğrusu reklamın gerektiği her yerde ilk adım olarak göstermek ve ikna etmek hedeflenir. Endüstriyel çekimin geniş hakimiyet sahasında başlıca çekimler şu şekilde sıralanabilir:

Yiyecek ve içecek gıdaların çekimi,

Tekstil çekimi,

Takı ve mücevherat çekimleri,

Dekorasyon, peyzaj ve inşaat sektörü ile ilgili çekimler,

Kozmetik ürünlerin çekimi,

Teknolojik ürün çekimi,

Teknik malzeme çekimi,

Ev aletleri çekimi,

Temizlik ürünleri çekimi…

Endüstriyel Fotoğrafçılık Ve Deneyim

Endüstriyel fotoğraf çekimi sayesinde, şirketlerin ya da kuruluşların internet sitelerinden, sosyal medyaya, dijital reklam alanlarına, afiş ve billboardlara, broşür, katalog, gazete ve iş dünyası içerikli dergilere, iş toplantılarında yapılan sunumlara kadar pek çok alanda, markanın değeri ve yaptığı işin künyesi, geniş kitlelere ulaştırılabilir. Bunu yaparken herkesten farklı bir bakış açısıyla ürünleri gösterebilmek, şirket künyesini hitap edilen kitleye doğru ve en direkt yoldan anlatabilmek gerekmektedir. Bunu da biz sektöre hakim, yaptığı işte deneyimli ve gelişmeleri yakından takip eden kadromuzla yapıyoruz.

Teknoloji Ve Net Bir Bakış

Endüstriyel fotoğraf çekiminde, kullanılan malzemelerin de kaliteli olması gerekmektedir. Unutulmamalıdır ki tanıtım için yapılan faaliyetler gider ya da harcama olarak değil yatırım olarak görülmelidir. En iyi ve en yeni teknoloji Canon marka fotoğraf makineleri ve ekipmanlarıyla yaptığımız çekimlerle ürünlerinizin kalitesini müşteriye aktarmak için alanında uzman kadromuzla birlikte sizlere bakış açımızı ve tecrübemizi sunuyoruz.

Bir İkna Yöntemi Olarak Farkı Göstermek

Bizim yaptığımız endüstriyel fotoğraf çekimi profesyonel olmanın yanı sıra özgün bir bakışı da gerektirir. Bu da sektöre hakim olmakla, çekimi yapılan ürünlerin müşteri tarafından aranan özelliklerini ön plana çıkarmakla, klişe çizgilerin dışında markanın kendi çizgisini oluşturacak bir iş deneyimiyle mümkün. Tüm bunlar uzman kadromuzun yetenekli ellerinde şekilleniyor ve hitap edilen kitlede doğru bir ikna mesajına dönüşüyor.

Endüstriyel Fotoğraf Çekimi İle Amaçlanan

Üreticiden, tüketiciye ulaşmada en net, hızlı ve açık yolların başında gelen endüstriyel fotoğraf çekimi, açıklık ilkesiyle güvenilir olduğunuzu ortaya koymanın en iyi yöntemlerinin başında gelmektedir. Ticarette ve iş dünyasında, üretim alanı ya da pazarlamada sektör içi arz- talep ilişkisi kurmanın en kolay yolu olarak size hedef kitlenize sunmak üzere kaliteli işler sunuyoruz. Üretim alanları hakkında veya üretilen malzemeler hakkında müşteriyi bilgilendirmek isteyen markanın, yeterli ve gerekli bilgiyi göstererek anlatması sektöre hakimiyet gerektirirken aynı zamanda üretime müşteri gözünden bakabilmek de ayrı bir uzmanlık gerektirmektir. Bunu en iyi ve kaliteli şekilde başaran kadromuz ile tanıtım başarılı bir şekilde tamamlanmış olur.

Endüstriyel Çekim Aşamaları

Bizler endüstriyel çekimleri gerçekleştirirken, sizin isteklerinizi ve fikirlerinizi de göz önünde bulundurarak, kedini çizdiğimiz resmin hikayesini en doğru şekilde anlatmayı hedefliyoruz. Üretilen ürünlerin üretim ve sunum aşamaları arasındaki hikayeyi aşama aşama göstermekle tanıtımın en önemli noktası olan bilgilendirme ve sektörde güven düsturu vurgusunu da başarıyla gerçekleştiriyoruz. Doğru ve kaliteli ekipman, doğru ışık, hem üreticinin hem de hedef kitlenin gözünden doğru bakış ve alanında uzman ekip kadromuzla çekilen fotoğraflar, stüdyolarımızda son teknoloji makinelerle en uygun görünüme ulaştırılmaktadır.

Endüstriyel Çekim Türleri

Gelişen teknolojiyle uyumlu olarak endüstriyel fotoğrafçılık da sanatına ve tekniğine yeni ekipmanlar ve teknikleri eklemektedir. Çekim türleri olarak çeşitlilik arz eden teknikleri, alanında uzman teknik kadromuzla birlikte, müşteri talebine ve en ürünün özelliğine göre en uygun çekim tekniğini uyguluyoruz.

Yarım Küresel Ürün Çekimi: 5 Farklı açıdan 120 kare çekim yapılarak alınan fotoğrafların birleştirilmesi tekniğine denir. Ürünü farklı açılardan görmeyi sağlayan bu çekim tekniği en çok tercih edilen çekim türüdür.

Tam Karesel Ürün Çekimi: 9 Farklı açıdan 216 kare fotoğraf alınarak görsellerin birleştirilmesi işlemine denir. Yatay olarak 360 dikey olarak 180 derece görünüm sağlayan bu teknik ile ürünü her yönden görmek ve incelemek mümkün hale gelmektedir.

360 Derece Ürün Çekimi: Ürünün çevresinden 180 kare alınıp, birleştirilmesi sonucunda elde edilen 360 derecelik görsellere denir.

Silindirik Ürün Çekimi: Tek açı ve 24 kare görsel alınması ve bunların birleştirilmesi ile hazırlanan çekim türüdür. Ürünün ön, yan ve arkalardan alınan görüntüler müşteriye ürünü daha iyi inceleme fırsatı verir.

4 Kare Ürün Çekimi: Bur tür bir çekimde, üründen tek açı kullanılarak 4 kare alınır ve birleştirilir.

Konsept Ürün Çekimi: Genelde ürün üzerinden bir fikir üreterek yola çıkılır. Kurgusal olarak senaryo belirlenir ve çekimler yapılır. Bu çekim türünde farklılık ve özgün olmak en önemli noktadır.

Mankenli Ürün Çekimi: Genellikle tekstil, takı, kozmetik, en çok kullandığı çekim türlerinden biri de mankenli ürün çekim tekniğidir. Ürünün özelliklerine göre iç ve dış mekanlarda çekimler gerçekleştirilebilir. Ürünlerin birinin üzerinde gözükmesi ya da biri tarafından kullanılıyor olması özellikle de bu kişinin ünlü bir manken ya da ünlü bir sanatçı ya da ünlü bir futbolcu olması daha cezbedici gelmektedir tüketiciye. Bu en kısa anlatımla ve yerindeyse ürünün canlı kanlı tanıtımıdır. Ve en etkilisidir.

Kaliteli Fotoğraf Çekimi Neden Gereklidir

Bazı markalar kısa yoldan hedef kitleye ulaşmak için kalitesiz çekimlere de başvurabilir. Hedef kitlede merak uyandırmayan, ilgi alanlarına hitap etmeyen, sahte, standart ya da alakasız kurgularla yapılan çekimler markaların hedef kitlenin gözünde itibarının düşmesine neden olur. Bu düşüş hedeflenen kitlenin uzaklaşmasının yanı sıra halihazırda elde bulunan öz müşterinin de kaybına neden olur. Bu yüzdendir ki markanız adına kaliteli çekimler yapabilmek için sektördeki talepler konusunda bilgi birikimimizi de oraya koyuyoruz.

Başarının Fotoğrafını Çekiyoruz

Fotoğraf çekimleri ile hedeflediğimiz başarı; yetenekli ve sektöre hakim uzman bir fotoğrafçının elinden doğru bir bakışla hedef kitleye yani müşteriye veya diğer firmalara en kestirme ve en hızlı yoldan ulaşmaktır. Yaptığımız kaliteli çekimler markanıza diğer markalara göre farklı bir kimlik ve duruş kazandırır. Güvenirlik sağlar. Ürün bilgisinin doğru, net ve direkt verilmesi hitap edilen kitlede açıklık ve kararlılık etkisi yaratır. Ürün tanıtımı bir yatırım olarak başarıya ulaşır ve satış oranı olarak size dönüş sağlar.

Genel

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir